Z widokiem na Plan Inwestycyjny dla Europy | debata

Uniwersytet Ekonomiczny





Nazwa:Z widokiem na Plan Inwestycyjny dla Europy | debata
Miejsce:Uniwersytet Ekonomiczny
Adres:

ul. Komandorska 118, 53-345 Wrocław

Termin: 15:00 środa 22 marca 2017
Cena: darmowe

Z widokiem na Plan Inwestycyjny dla Europy | debata


Debata z cyklu ,,Z widokiem na" pt. ,,Z widokiem na Plan Inwestycyjny dla Europy"
Data i miejsce: Debata odbędzie się 22 marca o godz. 15:00 w budynku Biblioteki Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu sala 4W, przy ul. Komandorskiej 118/120.

Przedstawicielstwo Regionalne Komisji Europejskiej i Biuro Informacyjne Parlamentu Europejskiego we współpracy z Uniwersytetem Ekonomicznym we Wrocławiu zapraszają na kolejną debatę z cyklu „Z Widokiem na Europę”.

Czym jest Europejski Fundusz na rzecz Inwestycji Strategicznych i jak z niego skorzystać? Jakie projekty są finansowane z EFIS? Jakie są skutki krótko i długofalowe Planu Inwestycyjnego? Na te i na inne pytania odpowiedzą uczestnicy debaty pt. ,,Z widokiem na Plan Inwestycyjny dla Europy", która odbędzie się 22 marca w Budynku Biblioteki Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu.  Debata ma charakter otwarty i odbędzie się w środę 22 marca o godz. 15:00 w budynku Biblioteki Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu sala 4W, przy ul. Komandorskiej 118/120.

W roli ekspertów wystąpią:
Tomasz Gibas - Komisja Europejska
Michał Gorzelak- Krajowy Punkt Kontaktowy ds. Instrumentów Finansowych Programów Unii Europejskiej 
Marek Pasztetnik - Zachodnia Izba Gospodarcza 
Karolina Żelawska- Pałasz - Europejski Bank Inwestycyjny

Spotkanie poprowadzi dziennikarz Radia Wrocław Filip Marczyński.
Uprzejmie prosimy o potwierdzenie przybycia do dnia 17 marca za pomocą formularza bit.ly/widok_InvestEU, mailowo na adres ec-wroclaw@ec.europa.eu lub telefonicznie pod numerem 71 324 09 00.
Wstęp bezpłatny



Dodaj do:

Mapa







© 2008 - 2013 - Punkt Informacji Kulturalnej - Wszelkie Prawa Zastrzeżone
Projekt i Wykonanie: BetterSite.pl, Utrzymanie i Rozwój: Stermedia
email marketing