Tym razem zespół Communication Design, a konkretniej pewna część części zespołu, która brała udział w opracowaniu podręcznika z zakresu reklamy i projektowania komunikacji pt. „Manual”
Szanowni Państwo. Inicjujemy nowy cykl spotkań naukowych pt. ‚pozory’, do udziału w których serdecznie zapraszamy. jak zwykle dużo chcemy, ale tym razem ograniczamy się do wieczornych dyskusji na tematy różne, ciekawe, ważne, nierzadko śmieszne, ale zawsze w perspektywie naukowej, bo naukę można uprawiać wszędzie — szczególnie jeśli do dyspozycji są ludzie, ich komunikacje oraz ciasteczka i słone paluszki. tradycyjnie liczymy na Państwa.
Tym razem zespół Communication Design, a konkretniej pewna część części zespołu, która brała udział w opracowaniu podręcznika z zakresu reklamy i projektowania komunikacji pt. „Manual”, przedstawi rezultat swojej pracy. Trochę spóźnieni chcemy z Państwem podyskutować o samym zjawisku reklamy. Grudniowe spotkanie planujemy poświęcić próbie odpowiedzi na pytania, czym w ogóle jest reklama i w jaki sposób działa, oraz co to znaczy, że działa; czyli wespół z publicznością, na którą liczymy, chcemy zrobić krok wstecz, by móc zobaczyć to, co niektórzy ryzykownie założyli, że istnieje.
Program spotkania:
Idea projektu wydawniczego Manual – Mariusz Wszołek
Co to jest reklama? — Michael Fleischer
Jak badać reklamę? — Annette Siemes
Reklama w kontekście interkulturowym — Dorota Płuchowska
Style życia w reklamie — Michał Grech
Zasady projektowania — Mariusz Wszołek
Dyskusja — Wspólna i żywa!
Data:
piątek, 8 grudnia 2017, 18:00
Bilety:
Wstęp - 0 PLN
- PLN