„Co roku wspieramy w październiku kampanię Pinktober i profilaktykę oraz leczenie raka piersi. W tym roku postanowiliśmy zorganizować też coś, co nagłośni temat zdrowia mężczyzn.” – mówi Dominika Polok, Senior Marketing Manager Hard Rock Cafe Polska. „Zaprosiliśmy do współpracy rysownika Maćka „Świętego” Święcickiego, bo łączy nas miłość do muzyki. Święty przygotował dla nas grafikę z motywem wąsów, które od lat są kojarzone z miesiącem profilaktyki męskiego zdrowia.”
Grafika znajdzie się na limitowanej serii klasycznych czarnych koszulek z logo Hard Rock Cafe i będzie dostępna w lokalach w Warszawie, Krakowie, Gdańsku i Wrocławiu. Łącznie do sprzedaży trafi 190 koszulek, które będzie można kupić od piątku, 15 listopada do wyczerpania zapasów, w cenie 200 złotych.
Do każdej koszulki dołączane będą gadżety od fundacji. Dochód ze sprzedaży zostanie przekazany na cele statutowe fundacji W Związku z Rakiem. To kolejna współpraca Hard Rock Cafe z tą fundacją – w październiku organizacja była beneficjentem działań związanych z kampanią Pinktober (m.in. charytatywnego eventu tatuażowego zorganizowanego przez restauracje).
O Macieju Święcickim:
Rysownik znany ze swoich charakterystycznych plakatów, które łączą w sobie elementy grafiki, ilustracji i typografii. Jego prace, pełne ekspresji i emocji, są wyrazem jego pasji do muzyki, sportu i podróży. Stworzył oficjalne plakaty m.in. dla Dave Matthews Band, Skunk Anansie, Sharon van Etten, Pol’and’Rock
Festival i wielu innych. Od 2020 roku jest odpowiedzialny za stronę wizualną największej gitarowej imprezy na świecie, czyli Gitarowego Rekordu Świata we Wrocławiu. Chętnie angażuje się w działalność charytatywną, pełniąc funkcję ambasadora Wrocławskiego Hospicjum dla Dzieci.